loading...

مجله آفتاب

sibesalamati بازدید : 141 شنبه 20 اردیبهشت 1399 زمان : 17:22 نظرات (0)

در دنیای رقابتی امروز، با وجود شهر های بزرگ و شلوغ، بیشتر افراد با معضل پیدا کردن شغل مناسب خود روبرو هستند. می پرسید چرا؟ چون ترافیک مسیر کار، انرژی افراد را میگیرد. پس همه ترجیح می دهند نزدیک محل زندگی خود کار کنند. این در حالی است که با افزایش اختلاف نرخ دلار و ریال ایران، ایرانیان باید به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود باشند. در این شرایط یکی از بهترین راه ها کسب درآمد اینترنتی یا آنلاین است. اما نه هر درآمدی! در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین راه های کسب درآمد دلاری در سال 2020 و نحوه نقد کردن این درآمد ارزی آشنا شوید. این روش ها همگی بدون نیاز به سفر به خارج از کشور یا پر کردن شیفت های کاری و از طریق سایت های خارجی هستند.

این راهنما به دو بخش تقسیم می شود و در هر بخش به ترتیب به موارد زیر پرداخته می شود:

فریلنسر چیست: در ابتدا توضیح داده می شود که منظور از یک فرد فریلنسر چیست؟ و درواقع یک فریلنسر چه ویژگی هایی دارد؟
چرا افراد به دنبال کار فریلنسری هستند؟ پس از این که با مفهوم فریلنسر آشنا شویم، در رابطه با مزیت های کار به عنوان یک فریلنسر توضیح داده خواهد شد. به علاوه اینکه چرا در دنیای امروز ما کار به عنوان یک فریلنسر بیشتر از قبل نیاز است؟
معرفی بهترین سایت های فریلنسر خارجی: بهترین سایت های فریلنسر خارجی معرفی می شوند. و مزیت های کار در هر کدام به همراه برخی نکات تکمیلی توضیح داده خواهد شد.
نحوه نقد کردن درآمد ارزی: سپس راه کار هایی برای نقد کردن درآمد ارزی کسب شده توسط کاربران از این سایت ها ارائه خواهد شد.
بخش دوم محتوا شامل موارد زیر می باشد:

کسب درآمد سایت فارکس
کسب درآمد از الیمپ ترید
کسب درآمد از ارز های دیجیتال
راه های کسب درآمد دلاری از طریق فریلنسری
درآمد ارزی در بازار امروز می تواند خیلی دور از ذهن به نظر رسد. اما با مطالعه ی این مقاله این تصور به کل از ذهن شما از بین خواهد رفت. با توجه به این که تحریم ها، مجال کار کردن شهروندان ایرانی و دریافت درآمد به صورت ارزی را گرفته و شرایط انتقال حواله ارزی از ایران به خارج و برعکس را بسیار پیچیده کرده، با استفاده از خدمات مجموعه ایرانیکارت می توانید به راحتی انتقال ارز داشته باشید.

فریلنسر چیست
فریلنسر یا دور کار به فردی گفته می شود که لزوماً توسط سازمان ها با قرار داد بلند مدت استخدام نشده است. فریلنسر ها معمولاً به صورت موقت و پروژه ای با کارفرمایان کار می کنند. این کارفرما می تواند یک فرد یا یک سازمان باشد. اما مهم ترین نکته در رابطه با فریلنسرها، شرایط کاری آنان است.

زمانی که یک دور کار برای انجام پروژه ای استخدام می شود، نیازی به حضور مداوم در محیط کاری مشخص نخواهد داشت. همچنین دست مزد فریلنسر ها بر اساس ساعات کاری آن ها تعیین نمی گردد. این شرایط کاری باعث می شود که کار کردن به عنوان یک فریلنسر یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد دلاری باشد.

چرا کار فریلنسر
اگرچه راه های فراوانی برای کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی وجود دارد، اما فعالیت در سایت هایی مثل سایت های کلیکی ریسک بالایی دارد. بیشتر این سایت ها در نهایت درآمد کاربر را به وی پرداخت نمی کنند و درواقع وقت هدر دادنی بیش نخواهند بود. اما کار در سایت های فریلنسر خارجی روشی مطمئن برای کسب درآمد دلاری است.

طبق آمار وبسایت CNBC پنجاه و هفت میلیون آمریکایی به مشاغل فریلنسریگ روی آورده اند. و آمار قابل توجهی از این افراد اعلام کرده اند که حاضر نیستند برای درآمد های بالاتر به استخدام رسمی سازمان ها در آیند. با وجود اینکه کار به عنوان یک کارمند استخدام شده مزایای زیادی که مهم ترین آن ها را می توان بیمه نامید، دلایل زیادی هستند که افراد را از کار روزمره در سازمان ها یا اداره ها دور کنند. به علاوه زمانی که به عنوان یک فریلنسر کار می کنید، همچنان می توانید خود را شامل بیمه کار نمایید.

مزایای کسب درآمد از طریق فریلنسری
سلامتی فیزیکی: افرادی که از فریلنسرینگ برای کسب درآمد استفاده می کنند، معمولاً سلامت فیزیکی بیشتری نسبت به کارمندان دارند.
استرس کمتر: زندگی کارمندی، 8 ساعت شیفت در محیط سازمانی و پشت میز کاری استرس زیاید به افراد وارد میکند. وقتی یک دورکار باشید، تحت فشار این محیط نخواهید بود.
بازار رو به رشد: پیش بینی می شودکه 43 درصد از نیروی کار آمریکا در سال 2020 فریلنسر خواهند بود. به طور کلی در سراسر جهان دستمزد دورکار ها رو به افزایش است و در آینده نزدیک با دستمزد یک کارمند برابر خواهد بود.
کمک به جهانی سازی سازمان ها: به لطف فریلنسینگ، تصور این موضوع که برنامه نویس های یک شرکت آمریکایی در هند باشند ساده تر شده. با این حساب می توان فریلنسری را یکی از روش های کسب درآمد دلاری در ایران نیز به حساب آورد که نسبت به سایر کشور ها کمتر شناخته شده است.

معرفی بهترین سایت های فریلنسر خارجی
سایت های زیادی هستند که به عنوان یک پلتفرم کاریابی برای فریلنسر ها کار می کنند. این سایت ها محیط امنی را برای کارفرما و فریلنسر محیا می سازند که باعث می شود به واسطه ی آن، طرفین به یک دیگر اعتماد کنند. به همین دلیل این روش کسب درآمد آنلاین را می توان مطمئن تر از سایر روش ها شمرد.

برای افرادی که علاقه مند به کسب درآمد اینترنتی در سایت های خارجی هستند، سایت های زیر بهترین گزینه ها هستند. سایت های ارائه شده به کاربران در سراسر جهان اجازه فعالیت می دهند. اما به دلیل تحریم ها این امکان در ایران فراهم نیست. با این حال با استفاده از خدمات ایرانیکارت، کاربران در ایران می توانند در این سایت ها ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت در سایت را بگذرانند. برای ساخت اکانت فریلنسر یا خرید اکانت پی پال برای دریافت درآمد ارزی خود می توانید از طریق دکمه ی زیر درخواست ثبت نمایید.

 

کسب درآمد از سایت فریلنسر
سایت freelancer.com یکی از قدیمی ترین پلتفرم های ارائه دهنده خدمات در این زمینه است. پروژه های ارائه شده در این سایت تمامی زمینه های ممکن برای کار فریلنسینگ را در بر می گیرد. در این سایت کاربران می توانند پروژه های ساده ای مثل تایپ یا ساخت پاور پوینت یا پروژه های تخصصی در زمینه طراحی، برنامه نویسی، مشاوره و … بیابند. در واقع گستره ی پروژه های ارائه شده در سایت فریلنسر به صورتی است که هر فردی در سراسر جهان با یک کامپیوتر و هر توانایی ای بتواند از طریق آن درآمد کسب کند.

مزایای کار در freelancer
سایت فریلنسر 25 میلیون کاربر با 12 میلیون پروژه ی به اتمام رسیده دارد. با این آمار این سایت بزرگ ترین در زمینه تخصصی خود است.
این پلتفرم دو روش کسب درآمد دلاری در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از این روش ها به صورت قیمت گذاری معمول است اما روش بعدی، مسابقاتی است که کارفرماها روی این سایت تعریف می کنند. این مسابقات بیشتر در زمینه پروژه های طراحی و گرافیکی هستند.
پروژه هایی که روی این سایت در دسترس متنوع هستند.
پروژه های ارائه شده تنها متعلق به افراد یا کسب و کار های کوچک نیستند. بلکه ممکن است با پروژه ای مواجه شوید که از طرف شرکت های بزرگی مثل مایکروسافت یا اینتل مطرح شده اند.
نکاتی که باید در نظر داشت:
تنها راه های کسب درآمد دلاری و فعالیت در این سایت با وریفای کانت فریلنسر امکان پذیر است. این فرایند می تواند برای ایرانیان چالش برانگیز باشد، اما با استفاده از خدمات ایرانیکارت به راحتی می توانید اکانت وریفای شده خود را دریافت کنید.
در نظر داشته باشید که کاربران این سایت همگی شرکت های معتبری نیستند. زمانی که پروژه ای را از یک کارفرما می پذیرید، سعی کنید ارتباط خود را منحصر به سایت حفظ کنید و خارج از این پلتفرم با آنان در ارتباط نباشید. جدای از این که این کار از نظر سایت ممنوع است و در صورتی که سایت متوجه شود اکانت را می بندد، در صورتی که موافقت به دریافت دستمزد خود خارج از سیستم سایت کنید، با ریسک دزدیده شدن زحمات خود مواجه خواهید بود.

 

بهترین راه های کسب درآمد دلاری در 2020 چیست؟

sibesalamati بازدید : 94 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 زمان : 17:50 نظرات (0)



طرح توجیهی پفک نمکی طرح توجیهی تولیـد پـفـک نـمکی با ظرفیت ۴۰۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱۴ صفحه بهترین نمونه موجود در اینترنت فایل طرح توجیهی تولیـد پـفـک نـمکی با ظرفیت ۴۰۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۱۴ صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی تولیـد پـفـک نـمکی با ظرفیت ۴۰۰ تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی تولیـد پـفـک نـمکی با ظرفیت ۴۰۰ تن در سال عبارت است از مقدمــه : با توجه به افزایش جمعیت و روند رو به رشد استفاده کودکان از مواد غذایی کمکی از قبیل فراورده های حجیم شده غلات مانند پفک نمکی و غیره بعلت قیمت نازل آن در مقایسه با قیمت نسبتا بالای سایر تنقلات و بازار فروش نسبتا بالای محصول، احداث واحد تولید پفک نمکی با عنایت به داخلی بودن کلیه ماشین آلات خط تولید و عدم نیاز ارزی ، علاوه بر اینکه خود کفایی کشور را تضمین می‌کند زمینه مناسبی را جهت کسب بازارهای خارجی و صدور محصول به کشورهای همسایه در راستای صادرات غیر نفتی فراهم می‌نماید. ضمن اینکه با اجرای این طرح ، می‌توان بستر مناسبی را برای اشتغال نیروهای ماهر و نیمه ماهر فراهم آورد که با توجه به ماهیت صنایع غذایی بانوان می‌توانند سهم بسزایی در آن داشته باشند. مراحل تولید پفک نمکی با ورود پودر ذرت از قبل آماده شده به میکسر و رساندن رطوبت آن به ۱۲% آغاز می‌شود. سپس پودر وارد اکسترودر شده و در آن به شکل لوله هایی توخالی در آمده و در انتهای سیلندر آن تیغه ای این لوله ها را به ابعاد دلخواه قطع می‌کند. در قسمت مخزن آماده سازی لعاب یا دراژه روغن پودر پنیر ، رنگ های مجاز خوراکی و نمک با درصدهای لازم مخلوط شده و لعاب حاصل وارد ۲ عدد تانک ذخیره لعاب می‌شود. برای دانلود فایل طرح توجیهی تولیـد پـفـک نـمکی با ظرفیت ۴۰۰ تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی تولیـد پـفـک نـمکی با ظرفیت ۴۰۰ تن در سال

تعداد صفحات : 392

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 783
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 830
  • بازدید سال : 7,786
  • بازدید کلی : 127,192